Is it my time?

Sitter här på jobbet och funderar på framtiden.
Vad jag vill göra med mitt liv?
Och vad kommer jag fram till? - Absolut ingenting! (som vanligt) 

Det här med framtiden skrämmer mig lite,  för många bekanta så börjar allt falla på plats.
Medans jag fortfarande sitter här lika förvirrad som när jag va 14-15 år och skulle välja gymnasium.
Det är som att man står i korsning med två alternativ. Men båda alternativen är dolda för mig.

Jag antar att min tid kommer och att allt löser sig med tiden.
Men fram tills dess så har jag kroppen att jobba med
Inget godis, inge dricka  och inge mer skräpmat. Nu till veckan börjar allvaret
och förhoppningsvis kommer mitt nya gymprogram ge resultat och göra träningen roligare igen!


// Mattias


Ray Lewis...min största motivationskälla! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: