Skönt att vara igång igen!

Två dagar med gym nu och det känns grymt bra!

I lördags gick jag ner på gymmet och tog igen förlorad tid kan man säga. Har inte varit i gymmet på ca tre veckor eftersom jag haft såna problem med nacken. Men igår så va det äntligen dags igen! Jag körde igenom hela kroppen två gånger och det kändes sjukt bra med tanke på omständigheterna.

Idag tränade jag tillsammans med Joacim och vi körde armar. Det va riktigt roligt och det kändes verkligen att de gav resultat! Är fortfarande grymt trött i armarna även fast de va tidigt på eftermiddagen som jag var där. 

Så nu gäller det att hålla igång detta. Planerar redan inför morgondagen då det ska bli frivändingar och efter de marklyft. Ska även se till att ta död på benen! 

Är väldigt glad att jag faktiskt vilade så pass länge som jag gjorde. Förhoppningsvis så räckte de för jag har än så länge inte haft några problem och känner inte av smärtan alls just nu.
Lyssna på eran kropp och se till att läk ihop ordentligt om ni har några skador. Att komma tillbaka för fort med träningen kommer bara göra allting värre och kanske göra skadan mer permanent. 

// Mattias





Kommentera här: