Push It To The Next Level.

Nu är det dags! Sommar, sol och stek på stranden! 

Men för det så ska inte vi sluta med träningen, jag håller med om att det kan kännas trist att gå in i gymmet och vara inomhus när det är soligt ute och man vill jobba på solbrännan istället. Men ta träningen till stranden! 

Att springa i djup sand är bland det grisigaste och jobbigaste du kan göra. Sprints, start och stopp.. Ta med en fotboll och spela mot varandra osv. 

Jag har själv börjat springa intervaller runt Sidsjön och det känns riktigt bra. Jag har dessutom börjat deffa igen och ska nu hålla mig minst fram till Midsommar! Ta er ut i solen, ha roligt men tänk på att du blir lika brun om du rör på dig också.. Istället för att bara ligga ner på en handduk! 

Själv ska jag så fort min nacke tillåter hoppa tillbaka in i gymmet och forstätta bygga upp min egna kropp. Under deffen kommer jag gå tillbaka till att lyfta grisigt tungt med få reps på 4-6 set vilket fungerade riktigt bra för mig sist. Så får vi se vilka resultat jag kan nå nu! 

Med mig har jag även min vän och kollega Robin Westberg. Så håll tummarna för oss nu! 

// Mattias

Kommentera här: