Are you living your life?

Nu är det dags att prata lite seriöst. 

Jag vill att du ska börja med att ställa dig själv frågan "Lever jag mitt liv just nu? Eller finns jag bara? 
Är du verkligen lycklig med hur du lever ditt liv just nu? Eller finns det något som du alltid har velat göra men aldrig tagit dig tid att faktiskt få det hända? 

Man lever en gång och det gäller att göra det bästa av det. Livet är långt, speciellt om man gör något man inte tycker om. Vill ni ut och resa, plugga utomlands. byta jobb - plugga upp betygen för att komma in på dendär skolan du så gärna vill gå på, eller satsa på din idrott. Då är det de du ska göra! 

Jag lever mitt liv så att när jag en dag är gammal och grå och ser tillbaka på mitt liv så ska jag inte tänka "Jag önskar jag hade provat på dedär, eller att jag gjorde så. Eller att jag aldrig åkte på dendär resan" 
Jag vill aldrig behöva tänka tanken -  "Tänk om?" 

Jag vill att ni verkligen tänker på hur erat liv se ut, och vart vill ni komma? 
Är ni nöjda med erat liv än så länge? Finns det något ni skulle vilja ändra på och i så fall, hur ska ni göra detta? 

Lämna gärna en kommentar eller skriv till mig på Facebook och diskutera då jag själv tycker detta är ett väldigt intressant samtalsämne. 

 
 

Kommentera här: